23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Forsker: Rema 1000 er blevet cool

Når man spørger, hvilken plastic-indkøbspose forbrugerne helst vil ses med, har Rema 1000-posen overhalet den gule Netto-pose.

Det fortalte livsstilsforsker Henrik Byager i Go' Morgen Danmark forleden, og nyheden blev modtaget med glæde i Rema 1000's hovedsæde på Marsallé i Horsens. Det skriver Horsens Folkeblad.

Henrik Burkal, administrerende direktør i både Rema 1000 og Reitan Distribution A/S, udtaler, at værdierne betyder rigtig meget for Rema 1000.

Rema 1000 er den dagligvarekæde, der sidste år præsterede størst vækst. 20 pct. større omsætning, mens dagligvarebranchen generelt har det mindre muntert.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094